sejahtera beserta salam

cara terbaik meneruskan hidup adalah terus bernafas dan hidup.

Friday 28 December 2012

bermula cinta mati.





Selamat akhirnya.

dulu kenal semalaman bercerita pasal kisah silam,

lepas tu janji jadi kawan.kawan je takkan punya jatuh hati.pandang sebelah mata pun ta.

lepas tu ada orang kata, "awak,saya mintak maaf.tapi saya rasa saya suka awak"

alahai,

awak jejauh la dari saya.dulu kata kawan je kan?

tapi awak.saya ta mintak pun.dan saya ta harap apa apa pun.

saya ta de janji manis.tapi saya penyabar orangnya.

saya ada ex.awak pun ada.saya sayang gila.awak pun.saya ada yang tengah sayang..saya pun tanak kalah.

ok deal.3 bulan.try.kalau jadi kita jumpa.saya bawak awak balik johor jumpa family saya terus.set!

tu dulu.2 tahun lepas.haah.masa spain menang tu.dah 2 tahun kan?

30/11/2012 saya dah jadi isteri awak.setiap hari saya teman awak.setiap hari awak buli saya.

tapi kita buktikan.cinta ta bersungguh.tapi sederhana.kita akhirnya sah.alhamdullillah itu lebih baik kan sayang.

thanks!ily sabilsayang


No comments: